Wie vraagt, krijgt antwoord.
500 kantoren en meer dan 75.000 gebruikers heeft ClearFacts. En ze kregen allemaal – àllemaal dus – post van ons. Veel vragen, evenveel boeiende antwoorden. Want feedback is superbelangrijk om ons platform continu te optimaliseren. En gelukkig, recht evenredig met de energieprijzen, steeg ook het enthousiasme van onze klanten.
ClearFacts haalt een NPS-score van +60
Goei rapport.
Meten is weten. (Oh boy, wat een cliché).
En daarvoor kijken we naar de Net Promotor Score; NPS voor de vrienden. Die meet de klantentevredenheid op een schaal van -100 tot + 100. Eindig je tussen 0 en 30? Ah, dat wordt als goed beschouwd. Tussen 30 en 60 doe je het fantastisch, en boven de 60 is het tijd voor een feestje.
ClearFacts blijkt een streber, want op ons rapport stond 60. Zestig, sixty, soixante dus. Dat zijn zomaar 2 punten meer dan vorig jaar.