Hoe werkt mobiel boekhouden?
Mobile accounting, oftewel mobiel boekhouden, vormt een van de belangrijkste trends en ontwikkelingen in de digitalisering van het boekhoudproces. De smartphone biedt immers toegang tot de financiële informatie – en dat altijd en overal. Van het scannen van bonnetjes tot het raadplegen van cijfers, van het goedkeuren van facturen tot het efficiënt communiceren: dankzij Yuki’s innovatieve technologie stroomlijnen ondernemers de hele administratie via de Yuki Assistant app op hun smartphone.
De voordelen van een boekhoud-app
Een boekhoud-app is vooral een handige aanvulling op de boekhoudsoftware. Elke ondernemer krijgt snel inzicht in de financiële gegevens en kan gemakkelijk bonnetjes en facturen uploaden. Kortom, het up-to-date houden van de boekhouding wordt een heel pak eenvoudiger. Hieronder vind je enkele troeven van een mobiele applicatie:
- Bonnetjes en facturen direct uploaden vanaf de smartphone.
- Eenvoudiger en efficiënter communiceren met de accountant.
- Real-time inzichten in de financiële gegevens. Altijd en overal!
- Direct overzicht van al de leveranciers- en klantrelaties.
- Gerichtere controle en snellere goedkeuring van de factureren.
Leer de Yuki Assistant app kennen
De Yuki Assistant app? Die onderscheidt zich door zijn intuïtieve ontwerp en gebruiksgemak. Hierdoor kan je ondernemer moeiteloos bonnetjes scannen, facturen uploaden, communiceren met de accountant én inzicht krijgen in de financiële status. Kortom, met de Yuki Assistant app kunnen boekhoudkundige taken veel efficiënter aangpakt worden. Dat klinkt als muziek in de oren, toch?