31/08/2022

Exact stelt Nadia Haddaoui aan om marketing Exact in België verder te versterken

Exact heeft sterke ambities voor België. Daarom heeft de business softwareleverancier Nadia Haddaoui aangesteld als Marketing Manager, verantwoordelijk voor de marketingactiviteiten in de Belgische markt. Met haar benoeming benadrukt Exact de prioriteit dat het bedrijf geeft aan het vergroten van de bekendheid en positie van Exact op de Belgische markt.

Nadia is verantwoordelijk voor het versterken van de merkidentiteit van Exact in België. Ook het opzetten van tal van nieuwe projecten die het huidige marketingverhaal aanvullen, behoort tot haar verantwoordelijkheden. Eerder zorgde Nadia bij NextLine Agency voor het creëren van creatieve marketingstrategieën, social branding en campagnes alsook webdesign en videocontent.

Verder groeien in de Belgische markt

De Belgische markt kent nog veel groeipotentieel voor Exact. Er zal speciale aandacht gegeven worden aan Wallonië. Exact zal er haar producten en diensten aan de hand van marketingcampagnes verder introduceren zodat de kmo’s gemakkelijk kunnen kennismaken met de marktleider. Zo is vorige week het sponsorship van cyclocross aangekondigd in de vorm van titelpartner van de Exact cross en main partner van X2O badkamer Trofee en EK cyclocross Namen. Daarnaast is de business softwareleverancier reeds gestart met een TV-campagne op LN24, een belangrijke Franstalige nieuwszender gericht op 24u business berichtgeving. Dit is de eerste van vele stappen naar meer brand awareness in o.a. Wallonië.

Exact levert een sterk en innovatief product aan. Digitale software-oplossingen en het automatiseren van (boekhoud)processen is de toekomst voor elk bedrijf. Ik kijk er naar uit om Exact top of mind te brengen bij iedere ondernemer met gerichte en efficiënte marketing”, zegt Nadia Haddaoui, de gloednieuwe Marketing Manager bij Exact. “Exact is een snelgroeiend bedrijf dat klanten op de beste manier wil bedienen door in te spelen op de trends van vandaag en zich toespitst op de persoonlijke ontwikkeling van collega’s. Ik kijk er naar uit om meer brand awareness te creëren rond de innovatieve producten van Exact in België.

Louise Meijer, Chief Marketing Officer van Exact: “We zijn blij met de komst  van Nadia. Ze is een ervaren creatieveling met oog voor strategie op het gebied van marketing, branding en communicatie. Nadia zal onze marketingactiviteiten snel kunnen versterken, wat op zijn beurt bijdraagt aan de continue groei van het bedrijf. We kijken uit naar de toekomst.”

Lees verder op de site van Exact

Mis niets

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Mis niets! Schrijf je nu in voor de wekelijkse update over accountancy.

Volg ons op LinkedIn

— MAGAZINE

Gratis vakmagazine, voor de Belgische accountant

Lees ook...

"Accountants nemen almaar meer de rol van innovator op zich”

Tijdens de eerste Franstalige Fast Forward die in Louvain-la-Neuve plaatsvond, werd duidelijk dat artificiële intelligen...

Ondernemers zijn klanten voor de Zwitserse fiscus

AccountancyVandaaag start een reeks over zakendoen in Zwitserland, samen met curaVer, het kantoor van de Vlaming Patrick...

Welke impact heeft het federale regeerakkoord op spaarders en beleggers?

De regering-De Wever I introduceert een nieuwe meerwaardebelasting en andere financiële hervormingen die een impact hebb...

Waarom ze hun ‘persoonlijke assistent’ bij FRWRD niet meer kunnen missen

Met een naam als FRWRD ben je het aan jezelf verplicht om vooruit te denken én te gaan. Dat betekent onder meer: beter e...

“‘Aandacht’ wordt het woord van de toekomst” - Bart Huybrechts (HB Accountants)

In 2009 stampte Bart Huybrechts HB Accountants uit de grond. Hoewel hij oorspronkelijk alleen wilde blijven werken, telt...

Welke btw-maatregelen moet je onthouden uit het federale regeerakkoord?

In het uitgebreide fiscale luik van het federale regeerakkoord 2025-2029 staan er heel wat btw-maatregelen op de plannin...

"Regering wil vereenvoudigingen doorvoeren" Hein Vandelanotte (ITAA) over regeerakkoord

Dorien Leyers van AccountancyVandaag sprak met Hein Vandelanotte, board member van ITAA, over de mogelijke impact van he...

Een communicatiestrategie zonder sociale media? Ondenkbaar!

Wil je in jouw accountantskantoor een doelgerichte en wervende communicatiestrategie uitrollen? Dan zijn sociale media e...

De belangrijkste fiscale maatregelen uit het federale regeerakkoord

Op 3 februari 2025 legde de federale regering De Wever I de eed af. Het regeerakkoord bevat diverse fiscale maatregelen ...

Als juniors alleen facturen mogen boeken, vertrekken ze weer

Het centrale probleem van alle accountantskantoren in België is de stijgende werkdruk door een tekort aan medewerkers en...

Omgaan met stress en werkdruk: hoe je als accountant de juiste balans vindt

In een blog van Wolters Kluwer geeft Elien Landuyt tips voor accountants die te lijden hebben onder de stress.  Goochele...

Hoe speel je als accountant een rol in de groei van startende kmo's en scale-ups?

In een almaar dynamischere economie speelt de accountant een cruciale rol bij het ondersteunen van startende en groeiend...

Waar ben je naar op zoek?

Vind snel en eenvoudig het laatste nieuws, informatieve blogs, interessante pagina’s en boeiende evenementen.