Exact stelt Nadia Haddaoui aan om marketing Exact in België verder te versterken

Exact heeft sterke ambities voor België. Daarom heeft de business softwareleverancier Nadia Haddaoui aangesteld als Marketing Manager, verantwoordelijk voor de marketingactiviteiten in de Belgische markt. Met haar benoeming benadrukt Exact de prioriteit dat het bedrijf geeft aan het vergroten van de bekendheid en positie van Exact op de Belgische markt.

Nadia is verantwoordelijk voor het versterken van de merkidentiteit van Exact in België. Ook het opzetten van tal van nieuwe projecten die het huidige marketingverhaal aanvullen, behoort tot haar verantwoordelijkheden. Eerder zorgde Nadia bij NextLine Agency voor het creëren van creatieve marketingstrategieën, social branding en campagnes alsook webdesign en videocontent.

Verder groeien in de Belgische markt

De Belgische markt kent nog veel groeipotentieel voor Exact. Er zal speciale aandacht gegeven worden aan Wallonië. Exact zal er haar producten en diensten aan de hand van marketingcampagnes verder introduceren zodat de kmo’s gemakkelijk kunnen kennismaken met de marktleider. Zo is vorige week het sponsorship van cyclocross aangekondigd in de vorm van titelpartner van de Exact cross en main partner van X2O badkamer Trofee en EK cyclocross Namen. Daarnaast is de business softwareleverancier reeds gestart met een TV-campagne op LN24, een belangrijke Franstalige nieuwszender gericht op 24u business berichtgeving. Dit is de eerste van vele stappen naar meer brand awareness in o.a. Wallonië.

Exact levert een sterk en innovatief product aan. Digitale software-oplossingen en het automatiseren van (boekhoud)processen is de toekomst voor elk bedrijf. Ik kijk er naar uit om Exact top of mind te brengen bij iedere ondernemer met gerichte en efficiënte marketing”, zegt Nadia Haddaoui, de gloednieuwe Marketing Manager bij Exact. “Exact is een snelgroeiend bedrijf dat klanten op de beste manier wil bedienen door in te spelen op de trends van vandaag en zich toespitst op de persoonlijke ontwikkeling van collega’s. Ik kijk er naar uit om meer brand awareness te creëren rond de innovatieve producten van Exact in België.

Louise Meijer, Chief Marketing Officer van Exact: “We zijn blij met de komst  van Nadia. Ze is een ervaren creatieveling met oog voor strategie op het gebied van marketing, branding en communicatie. Nadia zal onze marketingactiviteiten snel kunnen versterken, wat op zijn beurt bijdraagt aan de continue groei van het bedrijf. We kijken uit naar de toekomst.”

Lees verder op de site van Exact

Mis niets

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Mis niets! Schrijf je nu in voor de wekelijkse update over accountancy.

Volg ons op LinkedIn

— MAGAZINE

Gratis vakmagazine, voor de Belgische accountant

Lees ook...

Welke studenten zijn de beste financiële adviseurs? De winnaars van de Bizzgames zijn bekend

Dé manier om aan te tonen dat de accountancysector uitdagend én creatief is, terwijl je op zoek gaat naar de beste, toek...

Sterke klantengroei voor Visma in Q1

150.000 nieuwe klanten, acht overnames en een record ARR van 2,4 miljard euro Visma behaalde in het eerste kwartaal van ...

De ESG-checklist van Wolters Kluwer onder de loep genomen: drie key takeaways

ESG-advies hier, ESG-advies daar, ESG-advies overal: als accountant kan je er niet langer omheen. ‘Environmental’, ‘Soci...

28% meer belastingcontroles op 2 jaar tijd: verzekering fiscale rechtsbijstand wordt almaar interessanter

In een paar jaar tijd is het aantal belastingcontroles fors toegenomen. De kosten van zo’n controle kunnen serieus oplop...

Koen De Staercke nieuwe CEO van VGD

VGD meldt dat binnenkort Marc Christiaens de CEO-fakkel overdraagt aan Koen De Staercke. Koen brengt een schat aan kenni...

Hoe haal je als accountantskantoor alles uit Silverfin?

Het succes van de klant. Daar zet het vijftienkoppige team van regional manager customer success Laurence de Klerk Wolte...

Hans Diels: “Geopolitiek kan elk bedrijf treffen. Breng als accountant mee de risico’s in kaart.”

Wat hebben Limburgse appelboeren, de microchiponderzoekers van Imec en Barbie gemeen? Allen vallen ze ten prooi aan poli...

Wolters Kluwer wordt partner van AccountancyVandaag

Wolters Kluwer Tax & Accounting wordt met haar software ecosysteem Adsolut partner bij AccountancyVandaag, waarmee h...

Vier kansen voor bedrijven bij verplichte e-facturatie 

Vanaf 2026 zijn bedrijven verplicht om elektronische facturen (e-facturatie) uit te wisselen via het Europese Peppol-pla...

Klantrelaties efficiënt beheren: een zorgvuldige CRM-keuze

Dit artikel verscheen eerder bij AdminPulse. Als accountant gaan je taken verder dan enkel de boekhouding; het beheren v...

Kantoor Feys uit Brugge verwerkt boekhouding volledig automatisch

Dit artikel verscheen eerst op Exact. “Leuk, uitdagend, elke dag iets anders”. Zo omschrijft Wim Feys, bestuurder en fis...

Nieuw: Digitaal ondertekenen van notariële aktes kan vanaf 8 april

Manueel je handtekening op je akte plaatsen en de vele bladzijden ervan paraferen: binnenkort is het niet meer nodig. Ee...

Waar ben je naar op zoek?

Vind snel en eenvoudig het laatste nieuws, informatieve blogs, interessante pagina’s en boeiende evenementen.