31/08/2022

Exact stelt Nadia Haddaoui aan om marketing Exact in België verder te versterken

Exact heeft sterke ambities voor België. Daarom heeft de business softwareleverancier Nadia Haddaoui aangesteld als Marketing Manager, verantwoordelijk voor de marketingactiviteiten in de Belgische markt. Met haar benoeming benadrukt Exact de prioriteit dat het bedrijf geeft aan het vergroten van de bekendheid en positie van Exact op de Belgische markt.

Nadia is verantwoordelijk voor het versterken van de merkidentiteit van Exact in België. Ook het opzetten van tal van nieuwe projecten die het huidige marketingverhaal aanvullen, behoort tot haar verantwoordelijkheden. Eerder zorgde Nadia bij NextLine Agency voor het creëren van creatieve marketingstrategieën, social branding en campagnes alsook webdesign en videocontent.

Verder groeien in de Belgische markt

De Belgische markt kent nog veel groeipotentieel voor Exact. Er zal speciale aandacht gegeven worden aan Wallonië. Exact zal er haar producten en diensten aan de hand van marketingcampagnes verder introduceren zodat de kmo’s gemakkelijk kunnen kennismaken met de marktleider. Zo is vorige week het sponsorship van cyclocross aangekondigd in de vorm van titelpartner van de Exact cross en main partner van X2O badkamer Trofee en EK cyclocross Namen. Daarnaast is de business softwareleverancier reeds gestart met een TV-campagne op LN24, een belangrijke Franstalige nieuwszender gericht op 24u business berichtgeving. Dit is de eerste van vele stappen naar meer brand awareness in o.a. Wallonië.

Exact levert een sterk en innovatief product aan. Digitale software-oplossingen en het automatiseren van (boekhoud)processen is de toekomst voor elk bedrijf. Ik kijk er naar uit om Exact top of mind te brengen bij iedere ondernemer met gerichte en efficiënte marketing”, zegt Nadia Haddaoui, de gloednieuwe Marketing Manager bij Exact. “Exact is een snelgroeiend bedrijf dat klanten op de beste manier wil bedienen door in te spelen op de trends van vandaag en zich toespitst op de persoonlijke ontwikkeling van collega’s. Ik kijk er naar uit om meer brand awareness te creëren rond de innovatieve producten van Exact in België.

Louise Meijer, Chief Marketing Officer van Exact: “We zijn blij met de komst  van Nadia. Ze is een ervaren creatieveling met oog voor strategie op het gebied van marketing, branding en communicatie. Nadia zal onze marketingactiviteiten snel kunnen versterken, wat op zijn beurt bijdraagt aan de continue groei van het bedrijf. We kijken uit naar de toekomst.”

Lees verder op de site van Exact

Mis niets

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Mis niets! Schrijf je nu in voor de wekelijkse update over accountancy.

Volg ons op LinkedIn

— MAGAZINE

Gratis vakmagazine, voor de Belgische accountant

Lees ook...

Van leerplatform naar allesomvattende strategische tool voor opleidingen

In een wereld waar de rol van de accountant snel verandert, volstaat een klassiek leerplatform niet langer. Opleiding en...

Overheidssubsidies voor cybersecurity: grijp de kans

Gelukkig beseft de overheid hoe belangrijk digitale veiligheid is. Daarom zijn er vandaag subsidies en ondersteuningsmaa...

Unfaire belastingboetes bij vergissing nu echt bijna verleden tijd

Nadat het principe al werd opgenomen in het nieuwe federaal regeerakkoord en later goedkeuring kreeg in eerste lezing in...

Sinacco en G&H sluiten zich aan bij Moore Belgium

Het West-Vlaamse kantoor Sinacco uit Zedelgem maakt sinds vorige week deel uit van Moore Belgium. Het is de start van  ‘...

De Bos|s aanpak: een antwoord op het tekort

De Belgische accountantswereld worstelt met een nijpend tekort aan gekwalificeerde medewerkers. Waar in Nederland en Eng...

Innovatie-aftrek in de vennootschapsbelasting 2025: wat verandert er?

De aangifte vennootschapsbelasting voor aanslagjaar 2025 brengt opnieuw enkele belangrijke wijzigingen met zich mee. Zo ...

StrateVision.fin bestaat vijf jaar, verhuist en breidt uit

Accountantskantoor StrateVision.fin bestaat op 1 juni 2025 exact vijf jaar. Het bedrijf verhuisde ook naar een groter pa...

Wat is het verschil tussen een Zwitsers bedrijf en een Zwitsers filiaal?

Bij een Zwitsers filiaal dient er geen aandelenkapitaal volstort te worden, omdat er geen Zwitserse vennootschap (juridi...

HLB Belgium treedt toe tot PIA Group 

Dankzij de instap van HLB Belgium behoren audit en assurance na Nederland nu ook in België tot het dienstenaanbod van PI...

De verhoging van maaltijdcheques naar 12 euro: wat moet je als accountant hierover weten?

Interview met Ben Broeckx, CEO Pluxee Een van de maatregelen in het federale regeerakkoord is de verhoging – inclu...

Het nieuwe magazine van AccountancyVandaag is klaar!

AccountancyVandaag en ComptaPerspectives brengen deze week een nieuw magazine uit over de digitalisering van accountants...

Accountants positief over toekomst van de sector

60% geeft score van 7 of meer op 10 Belgische accountants kijken met vertrouwen naar de toekomst van hun sector: 6 op de...

Waar ben je naar op zoek?

Vind snel en eenvoudig het laatste nieuws, informatieve blogs, interessante pagina’s en boeiende evenementen.