Exact stelt Nadia Haddaoui aan om marketing Exact in België verder te versterken

Exact heeft sterke ambities voor België. Daarom heeft de business softwareleverancier Nadia Haddaoui aangesteld als Marketing Manager, verantwoordelijk voor de marketingactiviteiten in de Belgische markt. Met haar benoeming benadrukt Exact de prioriteit dat het bedrijf geeft aan het vergroten van de bekendheid en positie van Exact op de Belgische markt.

Nadia is verantwoordelijk voor het versterken van de merkidentiteit van Exact in België. Ook het opzetten van tal van nieuwe projecten die het huidige marketingverhaal aanvullen, behoort tot haar verantwoordelijkheden. Eerder zorgde Nadia bij NextLine Agency voor het creëren van creatieve marketingstrategieën, social branding en campagnes alsook webdesign en videocontent.

Verder groeien in de Belgische markt

De Belgische markt kent nog veel groeipotentieel voor Exact. Er zal speciale aandacht gegeven worden aan Wallonië. Exact zal er haar producten en diensten aan de hand van marketingcampagnes verder introduceren zodat de kmo’s gemakkelijk kunnen kennismaken met de marktleider. Zo is vorige week het sponsorship van cyclocross aangekondigd in de vorm van titelpartner van de Exact cross en main partner van X2O badkamer Trofee en EK cyclocross Namen. Daarnaast is de business softwareleverancier reeds gestart met een TV-campagne op LN24, een belangrijke Franstalige nieuwszender gericht op 24u business berichtgeving. Dit is de eerste van vele stappen naar meer brand awareness in o.a. Wallonië.

Exact levert een sterk en innovatief product aan. Digitale software-oplossingen en het automatiseren van (boekhoud)processen is de toekomst voor elk bedrijf. Ik kijk er naar uit om Exact top of mind te brengen bij iedere ondernemer met gerichte en efficiënte marketing”, zegt Nadia Haddaoui, de gloednieuwe Marketing Manager bij Exact. “Exact is een snelgroeiend bedrijf dat klanten op de beste manier wil bedienen door in te spelen op de trends van vandaag en zich toespitst op de persoonlijke ontwikkeling van collega’s. Ik kijk er naar uit om meer brand awareness te creëren rond de innovatieve producten van Exact in België.

Louise Meijer, Chief Marketing Officer van Exact: “We zijn blij met de komst  van Nadia. Ze is een ervaren creatieveling met oog voor strategie op het gebied van marketing, branding en communicatie. Nadia zal onze marketingactiviteiten snel kunnen versterken, wat op zijn beurt bijdraagt aan de continue groei van het bedrijf. We kijken uit naar de toekomst.”

Lees verder op de site van Exact

Mis niets

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Mis niets! Schrijf je nu in voor de wekelijkse update over accountancy.

Volg ons op LinkedIn

— MAGAZINE

Gratis vakmagazine, voor de Belgische accountant

Lees ook...

Eerste keuze in Peppol-software: waarom je als accountant het voortouw moet nemen - Philippe Kimpe van Lucy

The easy Peppol-platform. Zo noemt Philippe Kimpe z’n geesteskind Lucy, dat onlangs door Yuki werd gekocht. Dat het net ...

Securex Groep benoemt Veerle Timmermans tot CEO

De internationale HR-dienstverlener Securex heeft Veerle Timmermans aangesteld als nieuwe Chief Executive Officer. Met e...

Silverfin kondigt belangrijke sync-update aan met FID-Manager om automatisering en compliance voor Belgische accountantskantoren te verbeteren

Silverfin, de toonaangevende cloud-first accounting- en compliance-oplossing, heeft een belangrijke update aangekondigd ...

“Digitalisering is voor ons wat beton en cement zijn voor een aannemer” - Gert Engelen over de rol van technologie bij BOOX

“Ik was niet in de wieg gelegd voor wat ik vandaag doe”, lacht Gert Engelen van BOOX. “Ik wil veel doen, zei ik als 18-j...

Straks compliant met één druk op de knop? Sylvie Den Ticht over verdere automatisatie Silverfin

In Silverfin krijgen accountants nu ook het loonlastenattest van werknemers in pdf aangeboden en wordt de fiche voor bed...

Vijf drempels voor AI-gebruik door accountants en hoe deze te overwinnen

Eind augustus 2024 publiceerde de Britse website AccountingWEB een artikel over de koudwatervrees bij accountants met be...

De Europese AI Act: geen ‘ver-van-mijn-bedshow’ voor bedrijven en hun adviseurs

Op 12 juli 2024 werd de EU AI Act gepubliceerd in het Publicatieblad van de Europese Unie. Deze langverwachte Europese A...

Personeelstekort bij accountantskantoren: Nederlandse cijfers, Belgische verwachtingen

In Nederland laat een recente studie van Exact zien dat bijna 60% van de kmo-accountantskantoren daar kampt met een teko...

Wolters Kluwer rondt overname af van de accountancyportefeuille van de Isabel Groep

Wolters Kluwer Tax & Accounting (TAA), kondigde vandaag aan dat het de eerder aangekondigde overname van Isabel Grou...

Einde beroepsgeheim: accountants en belastingadviseurs moeten hun klanten rapporteren

Slecht nieuws voor accountants en andere cijferberoepers: op 29 juli 2024 oordeelde het Hof van Justitie van de Europese...

Belgische kmo’s vrezen in 2024 toename onbetaalde facturen, volgens nieuwe debiteurenbarometer

Clearnox en het Instituut voor Kredietmanagement hebben voor het eerst een barometer samengesteld die peilt naar debiteu...

Carine Coppens (HOGENT): “Duurzaamheidsrapportering gaat over meer dan de milieu-impact van je bedrijf”

Als opleidingshoofd Financieel Management én onderzoeker Integrated Reporting aan de HOGENT is Carine Coppens de perfect...

Waar ben je naar op zoek?

Vind snel en eenvoudig het laatste nieuws, informatieve blogs, interessante pagina’s en boeiende evenementen.