Exact stelt Nadia Haddaoui aan om marketing Exact in België verder te versterken

Exact heeft sterke ambities voor België. Daarom heeft de business softwareleverancier Nadia Haddaoui aangesteld als Marketing Manager, verantwoordelijk voor de marketingactiviteiten in de Belgische markt. Met haar benoeming benadrukt Exact de prioriteit dat het bedrijf geeft aan het vergroten van de bekendheid en positie van Exact op de Belgische markt.

Nadia is verantwoordelijk voor het versterken van de merkidentiteit van Exact in België. Ook het opzetten van tal van nieuwe projecten die het huidige marketingverhaal aanvullen, behoort tot haar verantwoordelijkheden. Eerder zorgde Nadia bij NextLine Agency voor het creëren van creatieve marketingstrategieën, social branding en campagnes alsook webdesign en videocontent.

Verder groeien in de Belgische markt

De Belgische markt kent nog veel groeipotentieel voor Exact. Er zal speciale aandacht gegeven worden aan Wallonië. Exact zal er haar producten en diensten aan de hand van marketingcampagnes verder introduceren zodat de kmo’s gemakkelijk kunnen kennismaken met de marktleider. Zo is vorige week het sponsorship van cyclocross aangekondigd in de vorm van titelpartner van de Exact cross en main partner van X2O badkamer Trofee en EK cyclocross Namen. Daarnaast is de business softwareleverancier reeds gestart met een TV-campagne op LN24, een belangrijke Franstalige nieuwszender gericht op 24u business berichtgeving. Dit is de eerste van vele stappen naar meer brand awareness in o.a. Wallonië.

Exact levert een sterk en innovatief product aan. Digitale software-oplossingen en het automatiseren van (boekhoud)processen is de toekomst voor elk bedrijf. Ik kijk er naar uit om Exact top of mind te brengen bij iedere ondernemer met gerichte en efficiënte marketing”, zegt Nadia Haddaoui, de gloednieuwe Marketing Manager bij Exact. “Exact is een snelgroeiend bedrijf dat klanten op de beste manier wil bedienen door in te spelen op de trends van vandaag en zich toespitst op de persoonlijke ontwikkeling van collega’s. Ik kijk er naar uit om meer brand awareness te creëren rond de innovatieve producten van Exact in België.

Louise Meijer, Chief Marketing Officer van Exact: “We zijn blij met de komst  van Nadia. Ze is een ervaren creatieveling met oog voor strategie op het gebied van marketing, branding en communicatie. Nadia zal onze marketingactiviteiten snel kunnen versterken, wat op zijn beurt bijdraagt aan de continue groei van het bedrijf. We kijken uit naar de toekomst.”

Lees verder op de site van Exact

Mis niets

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Mis niets! Schrijf je nu in voor de wekelijkse update over accountancy.

Volg ons op LinkedIn

— MAGAZINE

Gratis vakmagazine, voor de Belgische accountant

Lees ook...

Meer dan een kwart kmo’s loopt jaarlijks minimaal 20.000 euro mis door oninbare facturen  

Belgische ondernemers hebben nog altijd te maken met facturen die te laat of nooit betaald worden, waardoor zij jaarlijk...

Bizzcontrol versterkt Accountants met AI

AI is alomtegenwoordig en transformeert onze manier van werken, net zoals het internet dat deed. Deze revolutionaire tec...

Benut je potentieel: rentabiliteitsrapportages voor accountants

Wat is de rentabiliteit van elke klant binnen jouw accountantskantoor? En hoe efficiënt werken medewerkers? Het antwoord...

Het wordt tijd om druk op de accountants te verlichten

Het aantal studenten dat afstudeerde in de richting ‘accountancy administration’1 is afgelopen jaar gestegen. Ondanks de...

Visma realiseert 2,5 miljard euro in ARR na solide Q2

Positief momentum houdt aan dankzij marktuitbreiding en winstgevende groei Visma behaalde in het tweede kwartaal van 202...

RFN viert 40 jaar aanwezigheid in Frankrijk en kondigt de opening aan van een derde site

RFN, de vertrouwde gids voor Belgische en Europese bedrijven en particulieren in Frankrijk, viert een mijlpaal van 40 ja...

België heeft deadline CSRD niet gehaald

België heeft de deadline voor de nieuwe Europese regelgeving voor groene rapportage door bedrijven niet gehaald. De wetg...

SBB Accountants & Adviseurs lanceert Ameleo

Met een nieuwe naam en huisstijl voor het vroegere ‘Transitie-Partners’ wil SBB Accountants & Adviseurs het aanbod r...

Tips voor slimmer taakbeheer in accountantskantoren

Met het groeien van je klantenbestand neemt de complexiteit van taakmanagement binnen je kantoor razendsnel toe. Hoe hou...

Patrick Boone nieuwe Chairman PwC België

In het kader van de geplande leiderschapswissel bij PwC België, gevestigd in Diegem, is Patrick Boone aangesteld als de ...

Hoe staat het met de digitalisering in Franstalig België? In gesprek met Accountant Cludts uit Wemmel: “Stilstaan is achteruitgaan"

Op een zonovergoten dag had AccountancyVandaag het genoegen om een interview met Anouk Cludts af te nemen over de boeien...

OECCBB daagt ITAA voor de rechter

Persbericht Reactie ITAA onderaan. Na meerdere pogingen tot verzoening, onbeantwoorde brieven en geannuleerde ontmoeting...

Waar ben je naar op zoek?

Vind snel en eenvoudig het laatste nieuws, informatieve blogs, interessante pagina’s en boeiende evenementen.