24/01/2022

Van klassieke kantooromgeving naar Activity Based Working

De Antwerpse tak van Grant Thornton verhuist midden januari 2022 naar een nieuw kantoor. Na 23 jaar komt er dus een verhuis. Niet zozeer omdat de oude kantoren te klein of verouderd waren, maar vooral omdat ze qua inrichting niet meer passen bij de nieuwe, hybride manier van werken bij Grant Thornton. Het audit-, accountancy- en advieskantoor kiest hiermee resoluut voor well-being en een nieuwe manier van samenwerken.

Grant Thornton wil af van de klassieke kantooromgeving en mikt op een flexibele kantoorinrichting waarin iedere medewerker autonoom zijn of haar setting kiest in functie van zijn of haar activiteiten of voorkeur, het zogenaamde Activity Based Working-principe.

Lees verder op de site van Grant Thornton

Mis niets

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Mis niets! Schrijf je nu in voor de wekelijkse update over accountancy.

Volg ons op LinkedIn

— MAGAZINE

Gratis vakmagazine, voor de Belgische accountant

Lees ook...

In vier stappen klaar voor e-invoicing

De verplichte deadline van 1 januari 2026 nadert met rasse schreden.  Als accountant kan – en moet – ji...

Ingenieur werd accountant: “Ik blijf met getallen naar oplossingen zoeken” (Intal) 

Als burgerlijk ingenieur was Philippe Vanovenberghe niet meteen voorbestemd om in de voetsporen van z’n vader te treden,...

Btw-vrijstellingsregeling kleine ondernemingen: vanaf 2025 uitbreiding naar andere lidstaten

Voor btw-plichtigen met een beperkte omzet bestaat er een btw-vrijstellingsregeling, waardoor zij op hun handelingen gee...

Companyweb overgenomen door Altares Dun & Bradstreet

Altares Dun & Bradstreet heeft de overname aangekondigd van Companyweb. Met deze stap versterkt Altares haar leidend...

Helft Belgische ondernemers is niet op de hoogte van e-invoicing wetgeving

Veel Belgische bedrijven zijn nog niet klaar voor de overgang naar e-invoicing, blijkt uit een onderzoek van Lucy bij 30...

SBB accountants & adviseurs verwelkomt de 600ste medewerker

SBB accountants & adviseurs heeft 2024 net afgerond met de aanwerving van zijn 600ste medewerker. Het kantoor wil me...

Vibeke Müller is Chief People Officer van Visma Group

Visma kondigt de benoeming aan van Vibeke Müller als Chief People Officer met ingang van 15 januari 2025. Vibeke Müller ...

Goede score voor België in wereldwijd Wolters-Kluwer-rapport

Wolters Kluwer Tax and Accounting (TAA) kondigt aan dat haar eerste wereldwijde studie, de Future Ready Accountant, nu b...

Waarover spreekt de accountant met zijn klanten?

SBB Accountants & Adviseurs publiceerde zopas een gids met tips van haar ondernemerscoaches en experten. In twaalf h...

BDO wordt implementatiepartner Microsoft Business Central

BDO kondigt een strategisch partnerschap met Microsoft aan. Door het implementeren van de ERP-cloudoplossing, Business C...

Kantoor Feys werkt samen met specialisten in Zwitserland

Acht jaar geleden nam Wim Feys het kantoor over van z’n vader Pierre in Assebroek (Brugge). “We zijn met 12, in wat je e...

Maak je kantoor aantrekkelijk voor medewerkers. Acht praktijktips

Het aantrekken en behouden van nieuwe medewerkers blijft voor veel accountantskantoren een pittige uitdaging. Dit vraagt...

Waar ben je naar op zoek?

Vind snel en eenvoudig het laatste nieuws, informatieve blogs, interessante pagina’s en boeiende evenementen.