Bizzcontrol, een bedrijf gespecialiseerd in accountancy software, heeft een nieuwe huisstijl geïntroduceerd die hun cultuur, ambitie en groei weerspiegelt. Deze verandering markeert de evolutie van Bizzcontrol van een jonge start-up naar een bloeiende scale-up, die nu een vaste plaats inneemt in het landschap van accountancy software.
Evolutie van Bizzcontrol
Bizzcontrol, opgericht met een focus op Business Intelligence (BI), heeft zich ontwikkeld tot een all-in-one adviestool voor accountants. Hun platform, dat begon met een krachtige BI-laag bovenop boekhoudgegevens, is door continue en innovatieve ontwikkeling uitgegroeid tot een veelzijdige tool. Het nieuwe logo van Bizzcontrol, met een gestileerde “B”, symboliseert deze evolutie en toekomstgerichtheid.
Het nieuwe logo, met de gestileerde “B”, vertegenwoordigt evolutie en toekomstgerichtheid:
- B van Business Intelligence: oorspronkelijk mee begonnen en nog steeds een kerncomponent van het platform
- B van Breed inzetbaar: dankzij toevoegingen zoals de cockpit, de triggers, de rapportgenerator en de jaarprognose is Bizzcontrol breed inzetbaar voor zowel álle klanten als medewerkers binnen het accountantskantoor
- B van Blik op de Toekomst: blijven uitdagen om verder te innoveren en te evolueren in de snel veranderende sector
Extra kleur in accountancy, in-house ontwikkeld
Een belangrijk doel van de nieuwe huisstijl van Bizzcontrol is het brengen van extra kleur in de accountancysector, die veel te vaak als traditioneel wordt beschouwd. Bizzcontrol zet ook sterk in op toekomstige accountants. Hun actieve participatie met hogescholen en universiteiten én hun Bizzgames bewijzen dit ten volle.
En weet je, het hele team draagt deze branding uit. Ze ontwikkelden deze nieuwe stijl helemaal zelf. Knap werk! Het is meer dan een esthetische verandering, het is een weerspiegeling van de groei en evolutie van het hele bedrijf.