Exact lanceert nieuwe merkcampagne

Toekomstig succes ondernemers staat centraal: uitzicht begint met inzicht

 Ondernemen is visie hebben. Zien waar een bedrijf heen moet groeien, voorbij nu. De stip op de horizon bepalen, en richting kiezen. Maar om die richting te bepalen, moet je als ondernemer eerst weten waar je staat. Kortom: uitzicht begint met inzicht. Het is de kernboodschap van de nieuwe merkcampagne van softwarebedrijf Exact, dat op schitterende wijze – letterlijk – laat zien dat reflecteren essentieel is voor toekomstig bedrijfssucces.   

“Reflecteren is essentieel om je bedrijf te laten groeien”, vertelt Louise Meijer, Chief Marketing Officer van Exact. “Met dat gegeven spelen we in deze nieuwe campagne.  We willen ondernemers, maar ook accountants en andere besluitvormers inspireren. Onze bedrijfssoftware geeft hun inzichten en helpt ze stappen te nemen voorbij de realiteit van vandaag. Met deze campagne willen we precies dat uitdragen: uitzicht begint met inzicht. Door jarenlange ervaring, continue innovatie en vertrouwen in de kracht van data is Exact een merk dat de ondernemer als geen ander begrijpt.”  

De merkcampagne is een doorvertaling van de nieuwe merkpositionering die Exact onlangs introduceerde: groei voorbij nu. De campagne gaat niet over de oplossingen die Exact aanbiedt, maar toont de mentaliteit van de softwareontwikkelaar; klanten ontzorgen, een omgeving creëren waar collega’s goed tot hun recht komen en verantwoord ondernemen om positief bij te dragen aan het milieu en de maatschappij.

Spiegelen

In de nieuwe commercial staat reflecteren centraal. Die weerspiegeling komt letterlijk terug in het beeldmateriaal van de campagne. Een spiegel in de vorm van een caleidoscoop geeft van alle kanten perspectief en dient als metafoor voor reflectie en vooruitkijken. Een danseres vertolkt de ondernemer, neemt de kijkers in dynamische bewegingen mee in het verhaal en staat symbool voor de manier waarop de bedrijfssoftware van Exact ondernemen versoepelt.  

Lees verder op de site van Exact

Mis niets

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Mis niets! Schrijf je nu in voor de wekelijkse update over accountancy.

Volg ons op LinkedIn

— MAGAZINE

Gratis vakmagazine, voor de Belgische accountant

Lees ook...

Wolters Kluwer wordt partner van AccountancyVandaag

Wolters Kluwer Tax & Accounting wordt met haar software ecosysteem Adsolut partner bij AccountancyVandaag, waarmee h...

Vier kansen voor bedrijven bij verplichte e-facturatie 

Vanaf 2026 zijn bedrijven verplicht om elektronische facturen (e-facturatie) uit te wisselen via het Europese Peppol-pla...

Klantrelaties efficiënt beheren: een zorgvuldige CRM-keuze

Dit artikel verscheen eerder bij AdminPulse. Als accountant gaan je taken verder dan enkel de boekhouding; het beheren v...

Kantoor Feys uit Brugge verwerkt boekhouding volledig automatisch

Dit artikel verscheen eerst op Exact. “Leuk, uitdagend, elke dag iets anders”. Zo omschrijft Wim Feys, bestuurder en fis...

Nieuw: Digitaal ondertekenen van notariële aktes kan vanaf 8 april

Manueel je handtekening op je akte plaatsen en de vele bladzijden ervan paraferen: binnenkort is het niet meer nodig. Ee...

Nic De Ruyver van Accountants Academy over waardegedreven ondernemen: “Ondernemen voor het geld alleen? Dat zegt me niks.”

Een man met een missie. Dat is Nic De Ruyver, sinds een jaar co-CEO van Accountants Academy, dat recent door Visma werd ...

Grote AI-kloof tussen kmo’s en grote ondernemingen

Artificial Intelligence raakt steeds meer ingeburgerd in het bedrijfsleven, maar uit onderzoek van Visma blijkt dat er e...

Zo investeert Accountants Academy in de toekomst van de accountancy 

Het online leerplatform Accountants Academy helpt mee om de accountants van morgen klaar te stomen. Studenten en docente...

Toekomst van accountant ligt in adviesverlening

AI-GUST, het Belgisch fintechbedrijf van BDO, Van Havermaet en Vandelanotte, dat via artificiële intelligentie financiël...

Vier Accountancy trends in 2024 die zich doorzetten

Als één van de seniors bij Silverfin heeft Sylvie Den Ticht dagelijks contact met haar groot netwerk in accountancy. Zij...

Recordomzet, sterke klantengroei en geografische expansie voor Visma in 2023

Visma heeft in 2023 een recordomzet van 2,4 miljard euro gerealiseerd, een groei van 16 procent ten opzichte van 2022. D...

Vandelanotte versterkt digitale expertise dankzij overname Ballistix.digital

Vandelanotte kondigt de overname van Ballistix.digital aan. Het digital agency is gespecialiseerd in het bouwen en verbi...

Waar ben je naar op zoek?

Vind snel en eenvoudig het laatste nieuws, informatieve blogs, interessante pagina’s en boeiende evenementen.