09/02/2023

Exact lanceert nieuwe merkcampagne

Toekomstig succes ondernemers staat centraal: uitzicht begint met inzicht

 Ondernemen is visie hebben. Zien waar een bedrijf heen moet groeien, voorbij nu. De stip op de horizon bepalen, en richting kiezen. Maar om die richting te bepalen, moet je als ondernemer eerst weten waar je staat. Kortom: uitzicht begint met inzicht. Het is de kernboodschap van de nieuwe merkcampagne van softwarebedrijf Exact, dat op schitterende wijze – letterlijk – laat zien dat reflecteren essentieel is voor toekomstig bedrijfssucces.   

“Reflecteren is essentieel om je bedrijf te laten groeien”, vertelt Louise Meijer, Chief Marketing Officer van Exact. “Met dat gegeven spelen we in deze nieuwe campagne.  We willen ondernemers, maar ook accountants en andere besluitvormers inspireren. Onze bedrijfssoftware geeft hun inzichten en helpt ze stappen te nemen voorbij de realiteit van vandaag. Met deze campagne willen we precies dat uitdragen: uitzicht begint met inzicht. Door jarenlange ervaring, continue innovatie en vertrouwen in de kracht van data is Exact een merk dat de ondernemer als geen ander begrijpt.”  

De merkcampagne is een doorvertaling van de nieuwe merkpositionering die Exact onlangs introduceerde: groei voorbij nu. De campagne gaat niet over de oplossingen die Exact aanbiedt, maar toont de mentaliteit van de softwareontwikkelaar; klanten ontzorgen, een omgeving creëren waar collega’s goed tot hun recht komen en verantwoord ondernemen om positief bij te dragen aan het milieu en de maatschappij.

Spiegelen

In de nieuwe commercial staat reflecteren centraal. Die weerspiegeling komt letterlijk terug in het beeldmateriaal van de campagne. Een spiegel in de vorm van een caleidoscoop geeft van alle kanten perspectief en dient als metafoor voor reflectie en vooruitkijken. Een danseres vertolkt de ondernemer, neemt de kijkers in dynamische bewegingen mee in het verhaal en staat symbool voor de manier waarop de bedrijfssoftware van Exact ondernemen versoepelt.  

Lees verder op de site van Exact

Mis niets

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Mis niets! Schrijf je nu in voor de wekelijkse update over accountancy.

Volg ons op LinkedIn

— MAGAZINE

Gratis vakmagazine, voor de Belgische accountant

Lees ook...

IBR dringt aan op snelle omzetting van de Europese CSRD-richtlijn: bijna 2.500 Belgische bedrijven in onzekerheid

 In het kader van de organisatie van de Dag van het Revisoraat 2024 roept het Instituut van de Bedrijfsrevisoren (IBR) d...

Op bezoek bij FACT-IS, winnaar van de Yuki's Customer Intimacy Award 2024

Dit artikel verscheen eerst bij Yuki. In tijden waarin automatisatie en artificiële intelligentie centraal staan, trekt ...

Bizzcontrol geselecteerd als Rising Star-finalist bij Deloitte’s Technology Fast 50 Awards

Deloitte heeft de namen bekendgemaakt van de 50 snelst groeiende technologiebedrijven in België, evenals de 10 finaliste...

Wat is de impact van AI op de fiscale wereld?

Artificiële intelligentie is, bewust of onbewust ons dagelijks leven binnengeslopen. Niemand kan nog het bestaan en de i...

PXL-NeXT en LVEB verlengen samenwerking rond financiële opleidingen

Hogeschool PXL en Limburgse Vereniging economische en aanverwante beroepen (LVEB) hebben hun langdurige samenwerking opn...

Securex-Payflip maakt cafetariaplan nog aantrekkelijker

Het aanbieden van een cafetariaplan wordt alsmaar meer een ‘no-brainer’. ​ Werknemers willen meer dan ooit zélf hun loon...

Decupere & Partners wordt d&p en wil met 22 vennoten sterk groeien

De in 2011 opgerichte en van oorsprong West-Vlaamse accountancy-groep Decupere & Partners verandert haar naam in d&a...

Cryptocurrency, compliance en fiscaliteit anno 2024

Crypto-investeringen stellen de juridische en fiscale wereld sinds 2009 nog altijd voor unieke uitdagingen. Wereldwijd w...

In gesprek met het Franstalige Axellence over de kracht van doorgedreven digitalisering

Dit artikel verscheen eerst bij Yuki. Als kersverse winnaar van Yuki’s Fast Growing Award gingen we uitgebreid in gespre...

Eerste keuze in Peppol-software: waarom je als accountant het voortouw moet nemen - Philippe Kimpe van Lucy

The easy Peppol-platform. Zo noemt Philippe Kimpe z’n geesteskind Lucy, dat onlangs door Yuki werd gekocht. Dat het net ...

Waarom e-invoicing cruciaal wordt voor Belgische bedrijven in 2026

Op basis van het e-book over e-invoicing van Wolters Kluwer zijn er enkele belangrijke inzichten die accountants en bedr...

In dialoog met Acctive over de toegevoegde waarde van adviesverlening

Dit artikel verscheen eerst bij Yuki. In het bruisende hart van het Antwerpse Nieuw Zuid situeert zich Acctive, een dive...

Waar ben je naar op zoek?

Vind snel en eenvoudig het laatste nieuws, informatieve blogs, interessante pagina’s en boeiende evenementen.