Exact lanceert nieuwe merkcampagne

Toekomstig succes ondernemers staat centraal: uitzicht begint met inzicht

 Ondernemen is visie hebben. Zien waar een bedrijf heen moet groeien, voorbij nu. De stip op de horizon bepalen, en richting kiezen. Maar om die richting te bepalen, moet je als ondernemer eerst weten waar je staat. Kortom: uitzicht begint met inzicht. Het is de kernboodschap van de nieuwe merkcampagne van softwarebedrijf Exact, dat op schitterende wijze – letterlijk – laat zien dat reflecteren essentieel is voor toekomstig bedrijfssucces.   

“Reflecteren is essentieel om je bedrijf te laten groeien”, vertelt Louise Meijer, Chief Marketing Officer van Exact. “Met dat gegeven spelen we in deze nieuwe campagne.  We willen ondernemers, maar ook accountants en andere besluitvormers inspireren. Onze bedrijfssoftware geeft hun inzichten en helpt ze stappen te nemen voorbij de realiteit van vandaag. Met deze campagne willen we precies dat uitdragen: uitzicht begint met inzicht. Door jarenlange ervaring, continue innovatie en vertrouwen in de kracht van data is Exact een merk dat de ondernemer als geen ander begrijpt.”  

De merkcampagne is een doorvertaling van de nieuwe merkpositionering die Exact onlangs introduceerde: groei voorbij nu. De campagne gaat niet over de oplossingen die Exact aanbiedt, maar toont de mentaliteit van de softwareontwikkelaar; klanten ontzorgen, een omgeving creëren waar collega’s goed tot hun recht komen en verantwoord ondernemen om positief bij te dragen aan het milieu en de maatschappij.

Spiegelen

In de nieuwe commercial staat reflecteren centraal. Die weerspiegeling komt letterlijk terug in het beeldmateriaal van de campagne. Een spiegel in de vorm van een caleidoscoop geeft van alle kanten perspectief en dient als metafoor voor reflectie en vooruitkijken. Een danseres vertolkt de ondernemer, neemt de kijkers in dynamische bewegingen mee in het verhaal en staat symbool voor de manier waarop de bedrijfssoftware van Exact ondernemen versoepelt.  

Lees verder op de site van Exact

Mis niets

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Mis niets! Schrijf je nu in voor de wekelijkse update over accountancy.

Volg ons op LinkedIn

— MAGAZINE

Gratis vakmagazine, voor de Belgische accountant

Lees ook...

Meer dan een kwart kmo’s loopt jaarlijks minimaal 20.000 euro mis door oninbare facturen  

Belgische ondernemers hebben nog altijd te maken met facturen die te laat of nooit betaald worden, waardoor zij jaarlijk...

Bizzcontrol versterkt Accountants met AI

AI is alomtegenwoordig en transformeert onze manier van werken, net zoals het internet dat deed. Deze revolutionaire tec...

Benut je potentieel: rentabiliteitsrapportages voor accountants

Wat is de rentabiliteit van elke klant binnen jouw accountantskantoor? En hoe efficiënt werken medewerkers? Het antwoord...

Het wordt tijd om druk op de accountants te verlichten

Het aantal studenten dat afstudeerde in de richting ‘accountancy administration’1 is afgelopen jaar gestegen. Ondanks de...

Visma realiseert 2,5 miljard euro in ARR na solide Q2

Positief momentum houdt aan dankzij marktuitbreiding en winstgevende groei Visma behaalde in het tweede kwartaal van 202...

RFN viert 40 jaar aanwezigheid in Frankrijk en kondigt de opening aan van een derde site

RFN, de vertrouwde gids voor Belgische en Europese bedrijven en particulieren in Frankrijk, viert een mijlpaal van 40 ja...

België heeft deadline CSRD niet gehaald

België heeft de deadline voor de nieuwe Europese regelgeving voor groene rapportage door bedrijven niet gehaald. De wetg...

SBB Accountants & Adviseurs lanceert Ameleo

Met een nieuwe naam en huisstijl voor het vroegere ‘Transitie-Partners’ wil SBB Accountants & Adviseurs het aanbod r...

Tips voor slimmer taakbeheer in accountantskantoren

Met het groeien van je klantenbestand neemt de complexiteit van taakmanagement binnen je kantoor razendsnel toe. Hoe hou...

Patrick Boone nieuwe Chairman PwC België

In het kader van de geplande leiderschapswissel bij PwC België, gevestigd in Diegem, is Patrick Boone aangesteld als de ...

Hoe staat het met de digitalisering in Franstalig België? In gesprek met Accountant Cludts uit Wemmel: “Stilstaan is achteruitgaan"

Op een zonovergoten dag had AccountancyVandaag het genoegen om een interview met Anouk Cludts af te nemen over de boeien...

OECCBB daagt ITAA voor de rechter

Persbericht Reactie ITAA onderaan. Na meerdere pogingen tot verzoening, onbeantwoorde brieven en geannuleerde ontmoeting...

Waar ben je naar op zoek?

Vind snel en eenvoudig het laatste nieuws, informatieve blogs, interessante pagina’s en boeiende evenementen.