Business softwareleverancier Exact voegt een Customer Relationship Management (CRM) toepassing toe aan de vertrouwde omgeving van Exact Online Accountancy. Met deze extra functionaliteiten wordt de efficiëntie gevoelig opgedreven en hebben accountants een compleet overzicht van alle dossiers, communicatie en voortgangsbewaking. Dat maakt Exact bekend in de Autumn ’21 Release die de softwaremaker vandaag presenteert.
Een volledig inzicht in alle taken, handelingen en documenten, dat is wat CRM voor Exact Online Accountancy mogelijk maakt. De licentie voor het CRM-pakket is sinds deze maand beschikbaar voor alle Exact-klanten die met Exact Online Accountancy werken, en van toepassing op al hun administraties, ook degene waarvoor de accountant de boekhouding niet in Exact Online voert. Het voegt een aantal extra functionaliteiten toe aan het gekende accounting-principe van Exact, en is opgebouwd uit een aantal hoofdonderdelen: contactenbeheer en -communicatie, procesmanagement, dossiersamenstelling en prepare-by-client vragenlijsten, waarbij klanten nu ook een vragenlijst aan meerdere gebruikers tegelijk kunnen versturen.