Waar ben je naar op zoek?
Vind snel en eenvoudig het laatste nieuws, informatieve blogs, interessante pagina’s en boeiende evenementen.
Steenweg naar Alsemberg 912, 1654 BEERSEL
Wat 40 jaar geleden startte als een klein boekhoudkantoor in de garage van Roger en Josephine Van Den Neste, is uitgegroeid tot een vaste waarde in de rand rond Brussel. Het begon allemaal in mei 1983 toen Roger Van Den Neste zijn eerste klanten ontving in de verbouwde garage van zijn woning in Alsemberg. Algauw werd deze locatie te klein en verhuisde het kantoor naar Sint-Genesius-Rode.
Toen al was mijn vader zijn tijd vooruit, vertelt Wim Van Den Neste (tweede generatie en CEO van Van Den Neste & Partners). Mijn vader opteerde voor een totale service naar zijn klanten toe. Naast boekhouding en fiscaliteit konden ze bij ons terecht voor hun verzekeringen en bank gerelateerde zaken.
De persoonlijke aanpak van ons kantoor werd geapprecieerd door onze klanten. Als jonge
boekhouder versterkte ik in 1996 het team van mijn vader. Ook ons kantoor te Rode werd al snel te klein. Van Rode verhuisden we in 2005 naar Huizingen, een mooi en ruim gebouw. Hier konden we voor jaren verder, dat dachten we althans. Naast ons kantoor in Huizingen, breidden we uit naar Halle, Herne, Hoeilaart, Dilbeek, Liedekerke en Wevelgem.
Onze ambitie is breder dan het verstrekken van louter boekhoudkundig advies. In 2019 startten we het Advisory Team op. Een team adviseurs die ruimer denken dan het dagdagelijks ondernemen. Deze specialisten begeleiden de ondernemers in elke fase van hun loopbaan: opstart, begeleiding bij groei, financiële besprekingen, HR-management, waardebepalingen van aandelen en handelsfonds,…
Veertig jaar Van Den Neste & Partners betekent:
Meer dan 60 medewerkers, sommigen met een anciënniteit van meer dan 30 jaar
Meer dan 3.000 klanten
Een onnoemelijke bron van ervaring
In dit feestjaar willen we naast onze medewerkers eveneens onze klanten betrekken bij de jubileumviering. Midden juni nodigden we al ons klanten uit op een voorstelling van stand-upcomedian Amelie Albrecht. Het contact met onze klanten is uitermate belangrijk en hoeft niet altijd formeel te verlopen.
Proficiat Wim, partners en team!
Als Accountantskantoor namen we Yuki vier jaar geleden onder de arm om onze workflow en kantoorprocessen te digitaliseren. Dat traject verliep niet vlekkeloos, maar het heeft geleid tot veel positieve veranderingen vertelt Tom Ledermann.