Applicatie

Toco

Alles op één plaats. Centraliseer, Visualiseer, Connecteer.

Het financiële kompas dat uw bedrijf op koers houdt. Sterk in al z’n eenvoud. TOCO ondersteunt KMO’s en boekhoudkantoren in hun dagelijkse administratie en communicatie.
Eén enkele app voor al uw dagelijkse adminbehoeften.
MyTimeline: in sociale media-stijl, da’s makkelijk en snel info delen en organiseren.
MyDropzone: uw eigen geïntegreerd documentenbeheersysteem.
MyBudget: voor slimme facturatie en één-click betalingen.
MyCompany. De meest recente cijfers. Steeds up-to-date.

Toco kan koppelen met deze applicaties
Adsolut

Adsolut

Adsolut is de meest complete oplossing voor boekhouders en accountants. Het geheel is modulair opgebouwd en dus op maat leverbaar voor grote én kleine kantoren. Geef facturen, creditnota's en andere boekhoudstukken op een snelle manier in via overzichtelijke schermen en menu's. De ingebouwde dashboards en automatisch gegenereerde rapporten bieden permanent inzicht in de cijfers, zodat u uw rol als adviseur ten volle kunt uitspelen. Het geïntegreerd wagenparkbeheer zorgt ervoor dat alle autokos [Meer...]
Voor accountant
Exact Online

Exact Online

Accountancy center, App center, integratie met Graydon, App voor Android en Apple, Internationaal [Meer...]
Voor ondernemer en accountant
Lyanthe

Lyanthe

Geen kwartaalstress meer. Bespaar tijd en geld door je factuurverwerking uit te besteden en ervaar het voordeel van 100% menselijke nauwkeurigheid vanaf 18 cent per factuur. Klaar voor de toekomst met Always-on Accounting Een continue, geautomatiseerd boekhoudproces zorgt voor snelheid, consistentie en kwaliteit. Bovendien geeft het accountants de mogelijkheid om hun klanten te allen tijde van de meest recente financiële gegevens te voorzien. Wij helpen accountants de principes van always-on [Meer...]
Voor ondernemer
Docr

Docr

Auto-magisch 🧙 je inkomende facturen aan je boekhouder bezorgen Benieuwd hoe Docr jouw financiële administratie binnenkort tot bijna 0️⃣ herleidt? Laat je e-mailadres achter, en we houden je op de hoogte van zodra je achteruit kan leunen in je luie zetel. [Meer...]
Voor ondernemer en accountant
Bouwsoft (Visma)

Bouwsoft (Visma)

DÉ BOUWSOFTWARE VOOR KLEINE EN MIDDELGROTE BOUWBEDRIJVEN EN INSTALLATIEBEDRIJVEN Maak je nog steeds offertes en facturen in Excel en Word? Ruil dat bureauwerk in voor jouw vakmanschap, dankzij de meest gebruikte administratie software voor de bouw in Vlaanderen! [Meer...]
Voor ondernemer
Booqee --> Toco

Booqee --> Toco

Effortless Client Collaboration for Modern-day Accounting [Meer...]
Voor accountant
Admin-IS / Admin-Consult van Visma Syneton

Admin-IS / Admin-Consult van Visma Syneton

Admin-IS en Admin-Consult verhogen de rentabiliteit van uw kantoor, geven u grip op uw administratie en helpen uw kantoor te groeien! Uitgebreid permanent dossier, kwaliteitstoetsing, anti-witwas, UBO, tijdsregistratie, facturatie, deadlines, documentbeheer, HRM, CRM,... Via verregaande samenwerkingen en connecties worden uw applicaties aan elkaar gekoppeld en wordt uw kantoorbeheer de spil van uw digitaal ecosysteem. [Meer...]
Voor accountant
Silverfin

Silverfin

Silverfin connecteert met alle boekhoudpakketten. Hierdoor heb je alle financiële data steeds bij de hand, ongeacht welke bron. Wij automatiseren traditionele afsluit workflows en verhogen daardoor de efficiëntie, nauwkeurigheid en winstgevendheid van je kantoor. Vervolgens voorzien onze krachtige analyse- en reporting tools de data en inzichten die ervoor zorgen dat klanten jou als trusted advisor zien.Silverfin Interact. De samenwerking tussen klant en accountant vindt plaats in één gedeel [Meer...]
Voor accountant
Vectera

Vectera

We helpen accountants bij het digitaliseren van de besprekingen met hun klanten. Beter advies, meer factureren en hogere klantentevredenheid. Dit doen we met Vectera als volgt: 1. Afspraakplanner: bespaar veel emails per afspraak en nog meer tijd. 2. Online vergaderen: bereik klanten op afstand, laat hen uw advies inwinnen ongeacht hun locatie. 3. Het resultaat van de vergadering is digitaal beschikbaar: elke klant heeft een digitale vergaderruimte. Vectera werkt op alle toestellen e [Meer...]
Voor ondernemer en accountant
Nieuws van Toco

Ondernemersapp TOCO biedt als eerste fintech betaaloptie voor B2B klanten zonder tussenkomst bank

TOCO, de administratieve en financiële app voor ondernemers benut hiermee als eerste de volledige PSD2-vergunning

Gent, 11 juni 2020 – TOCO benut als eerste bedrijf in België de volledige PSD2-vergunning. Hiermee bieden zij hun klanten een geïntegreerde oplossing voor al hun administratieve en financiële activiteiten. Voorheen was dit niet mogelijk omdat het recht op inzicht in bankrekeningen en uitvoer van betalingen exclusief bij de banken lag, waardoor onder andere fintech-ondernemingen beperkt waren in hun innovatiemogelijkheden. TOCO ontving op 9juni 2020 als een van de eerste B2B fintechs zonder link met een grootbank de PSD2-vergunning van De Nationale Bank van België (NBB). De vergunning bestaat uit twee componenten: rekeninginformatie ophalen en betaaloplossingen bieden. TOCO is het eerste bedrijf in België die de volledige scope van de PSD2 vergunning aan KMO-ondernemingen en zelfstandigen aanbiedt.

11/07/2021